• (Android/iOS) Draw a Stickman: EPIC 2 neierobežots primogems kapāt

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Draw a Stickman: EPIC 2 ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Draw a Stickman: EPIC 2 IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ neierobežots primogems kapāt ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Draw a Stickman: EPIC 2 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Pagaidiet, kad es spēlēšu Drawn Mode, bet tā ielāde. Pēc 10000000000 stundu ielādes varat to atbrīvot un labot

    Es ienīstu šo! Es uzzīmēju rakstzīmi, un viss, ko tas darīja, bija sastingt, kad nospiedu Gatavs. Pēc restartēšanas es atgriezos spēlē, un tas lika man restartēt savu varoni un atkal sastinga! Vienkārši salabojiet to. Līdz tam es dodu. tu viena zvaigzne.

    Tāpēc izveidojiet zīmējumu, kas atdzīvojas pēc tā uzzīmēšanas, un izveidojiet savu stāstu vai ar palīdzību, jo pēc tam, kad esat uzzīmējis zīmējumu, tas atdzīvojas un IT RUNĀ. Tā runājot, tas izslēdz storyboard režīmu, taču mans 2 gadus vecais brāļadēls joprojām paveica lielisku darbu, un arī mans 7 gadus vecais darīja APbrīnojamu. Mēs mīlam to

    Visu laiku sliktākā spēle, kurā nav mīklas tuksnesī, bet es jau to izdarīju, nav nevienas mīklas, kuru es pārbaudīju, un es nevaru pāriet uz citu līmeni

    Es piešķirtu šim 5 zvaigznītes, bet jums ir jāmaksā par trešo vietu, un tas ir garlaicīgi, jo jūs varat spēlēt tikai pirmo un otro

    Sveiki, man ir vajadzīga palīdzība, kāpēc 3 atbloķēts. Es nezinu, man tas ir jāiegādājas, jā, tas ir labs, bet mans stickman tiek noņemts, kad es pametu spēli, es domāju, ka tā ir kavēšanās vai kaut kas tamlīdzīgs.

    Es vēlos, lai tie būtu līdzenāki, bet man kontrole nav laba, paldies par sižeta līniju. Tik pievilcīgs. Vienkārši lejupielādējiet to.

    Spēlēt ir ļoti jautri! Šī spēle ļauj jums izveidot savu varoni un spēlēt viņu tēlā, kas ir lieliski! Spēle ir jautra, un es to iesaku!

    Draw a Stickman: EPIC 2 સાહસિક ajil

    Zīmējums ir slikts un ir ļoti sajaukts, bet tā ir spēle spēle darbojas, bet spēles galvenā daļa nav laba tās nosaukumā

    Atvainojiet hitcents, bet es redzu, ka es gribu visus puzles gabalus, bet ikreiz, kad mēģinu dabūt puzles gabalu čūskas galvaskausā 6. nodaļā, mana spēle avarē sprry hitcents, es gribu labu beigas hitcent pla vienkārši novērsiet problēmu, lai beigas būtu labas, es esmu cilvēks, kurš pabeidz visu ok, tik trāpīgi, kā atvērt čūskas galvaskausu, JA TAS SATRAUC MANU GAAAAAAAME, man joprojām patīk spēle, bet tā ir tikai čūskas galvaskauss sestajā nodaļā, diemžēl nevar dot pieci

    Bet spēle ir pārāk liela!!!!!!!!

    Es tiešām ļoti mīlu jūsu spēli es instalēju jūsu spēli, kad man bija četri/pieci gadi, un tagad man ir astoņi gadi, un es vēl neesmu spēlējis visu spēli, jo neesmu samaksājis par spēli, jo es to nedaru. man ir kredītkarte, tāpēc es patiešām vēlos spēlēt pilnu spēli, un es ceru, ka jūs varat to padarīt bez maksas, un es nopietni mīlu jūsu spēli!!!! turpini darīt smago darbu!!!!


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :