• (iOS) Kitchen story: Food Fever – Cooking Games bedriegt veel tokens

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Kitchen story: Food Fever – Cooking Games ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Kitchen story: Food Fever – Cooking Games IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ bedriegt veel tokens ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Kitchen story: Food Fever – Cooking Games 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Goed spel, maar ik heb de chocoville-locatie verslagen, maar ik kan de volgende locatie kirpal niet ontgrendelen .... help me alsjeblieft

    Te veel advertenties en het is zo vervelend!

    Zodra de credits zijn gebruikt, moet je 4 uur wachten om nog eens 50 credits te krijgen die 10 minuten speeltijd meegaan. Als er meer credits zouden zijn en in staat zijn om credits te winnen, zou het gemakkelijk zijn om te spelen, maar het zal verdwijnen omdat er niet genoeg speeltijd is.

    Het beste spel ooit ter wereld. Het is geweldig makkelijk om te spelen en het houdt je geest bezig. Het is leuk en leuk om te spelen. Ik hou ervan geen problemen. Het is de moeite waard om te downloaden jongens

    Door het voor de eerste keer te gebruiken lijkt het oké. Maar het is zo'n verspilling. Het personage is te traag. En er verschijnen plotseling advertenties

    Echt leuk, maar af en toe afsluiten is een beetje vervelend

    Deze game is zooo leuk als in het echt, maar ik heb een probleem, ik wil chocoville spelen, maar ik kan het niet doen, zelfs als ik dat wil en ook kan ik de verslagen levels niet opnieuw spelen en zo, dus het is pijnlijk om niet te spelen de niveaus wanneer ik dat wil, help me alsjeblieft. Maar verder is het een geweldig spel.

    Superleuk om te spelen. Hou ervan. In het begin had ik een probleem met de tijd van de voedselvoorziening, maar na het downloaden van een verhaalgedeelte, heb ik nu tonnen voedselvoorraden die wachten.

    Kitchen story: Food Fever – Cooking Games Hygge djy

    leuk spel vooral alles je van koken hout!♡♡♡♡^_^ ;-)

    Het is een redelijk goed spel... Er komt veel geld bij kijken.. Krijg de multiplayer niet

    Ik speel Kitchen Story al een tijdje en terwijl ik erin slaagde de meeste restaurantniveaus te verslaan; er zijn er die een beetje moeilijker te bereiken zijn; Ik wou dat de serveerster sneller zou gaan, anders zouden sommige klanten hun geduld verliezen en na een korte tijd vertrekken, net als ik ze het eten overhandig; vooral de "perfecte niveaus" wat helpt zijn de bestellingen die een en twee ingrediënten nodig hebben; waar ik van schrik zijn degenen die er drie nodig hebben om te voltooien en dan is dat waar ik het verpruts

    Het is super tof echt het is een aanrader zeker weten/zeker en vast download het nu of ik bak jullie in een ei van sla met groenten nee grapje downloaden nu voor het te laat is

    De game is leuk, geloof me, maar wanneer je een bepaald stadium bereikt, stopt het gewoon en zegt het je om edelstenen te kopen of te verdienen, het gaat niet door, dus nu zit ik vast, weet niet tot wanneer en het wil niet ga verder .

    Kisah Dapur Kasual ary

    ik geniet echt van deze game, maar te veel advertenties zo irritant

    Deze games zijn interessant, maar na twee niveaus moeten we extra of aanvullende gegevens voor deze game downloaden, het kost veel tijd om te downloaden


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :